صفحه‌ی فرود دستگاه لیزر یا این که لندینگ پیج چه میباشد و چه طور یک لندینگ پیج کاربردی بسازیم؟

صفحه‌ی فرود یا این که لندینگ پیج دستگاه لیزر چیست؟

صفحه‌ی فرود یا این که لندینگ پیج صفحه‌ای جداگانه است که بازدیدکننده دستگاه لیزر بعد از کلیک روی لینک تبلیغ ( رسانه‌ی اجتماعی , پرداخت به ازای کلیک , تبلیغات بنری و غیره ) وارد آن می شود . صفحه‌ی فرود معمولاً در کمپین‌های بازاریابی مورداستفاده قرار می‌گیرد , این ورقه با هدفی معلوم برای دستگاه لیزر یک سفارش خاص طراحی‌شده است و با بقیه صفحه های دستگاه لیزر وب‌سایت شما مختلف است . هدف این کاغذ دستگاه لیزر می‌تواند ثبت‌نام برای یک وبینار یا این که خدمات نرم‌افزاری و یا این که دانلود یک ایبوک باشد .

صفحه‌ی فرود یک قسمت جدانشدنی از کمپین‌های بازاریابی اینترنتی است و کاربرد آن درگذر دوران رو به افزایش است . به نمودار گوگل ترند زیر در‌این ارتباط توجه نمائید :

این برگه برای ارائه‌ی توضیحاتی مختصر و موءثر به بازدیدکننده و ترغیب وی برای این که عملی ( ثبت‌نام , تکمیل فرم , دانلود و غیره ) را در این کاغذ انجام دهد پباده سازی می شود . در کل , صفحه‌ی فرود قابلیت‌های بخش اعظمی را امکان‌پذیر مینماید : می‌توان در‌این برگه مشتریان بالقوه را به شیوه‌ای سازمان‌یافته , مورد انگیزه قرارداد و اطلاعات مهمی , نظیر نشانی پست الکرونیکی دستگاه لیزر و شماره‌ی تماس مخاطبان , را به دست آورد . این داده ها به شما یاری می کند که در پروسه‌ی تبدیل مخاطب به مشتری , او‌را همراهی فرمایید و فعالیت‌های اورا پیگیری فرمایید .

آیا صفحه‌ی فرود همان صفحه‌ی حساس وب‌سایت است؟


بدین نکته دقت نمائید که صفحه‌ی فرود , به عبارتی صفحه‌ی اساسی یا هوم پیج و جزء وب‌ سایت دستگاه لیزر شما نیست . بنابراین نباید همان عناصری که صفحه‌ی حیاتی وب‌سایت شما را تشکیل می دهند , مانند لینک‌ها یا دکمه‌های فراخوان , را در آن به فعالیت برد , چون هدف اصلی در این ورقه ترغیب بازدیدکننده به انجام یک فعالیت خاص دستگاه لیزر است و افزودن عنصرها مازاد , تمرکز او را در انجام این عمل به نیز می زند .

به‌عبارت‌دیگر , صفحه‌ی فرود صرفا برای یک مراد پباده سازی میگردد , درحالی‌که صفحه‌ی با اهمیت وب‌سایت مشتمل بر تمامی اطلاعاتی است که در آن وب‌سایت و شرکت تجاری وجود دارد و یک‌سری هدف را دنبال میکند .

در‌صورتی‌که در باب اینکه آیا برگه اساسی وب‌سایت شما قادر است جایگزین صفحه‌ی فرود باشد یا این که خیر شک داشتید , این دو سؤال را از خویش بپرسید :

آیا این برگه , فقط یک انگیزه دستگاه لیزر را دنبال می‌کند؟

آیا این صفحه فقط یک درگاه یا دکمه‌ی فراخوان برای فرایند تبدیل ( مخاطب به مشتری ) دارد؟